Fortune faded

18 lipanj 2006

Jedan dan ću otići na more.Jedan dan.
Kupiti ću si sladoš.
Sedam čokoladnih kuglica.Sedam veličanstvenih.
Namazat ću usnice.Namazat ću usnice čokoladnom kremom.
Otići ću na to more kad se budem voljela.Kad se budem voljela sa svojim čovjekom.
Možda ću ga gledati kako skida masku sa sebe.Sigurno ću ga gledati.
Uhvatiti ću njegove prste.Njegove male, debele prste.
Ma skinuti ću sve.Skiniti ću sve sa sebe.
Ako me moj čovjek bude volio.

Jedan dan kupit ću si bicikl.Jedan dan.
Nacrtati ću si ljubičasne zvijezdice.Ljubičasne...
Bicikl je samo za jednu djevojčicu.
Kupit ću si bicikl za jednu djevojčicu ako me moj čovjek ne voli.
Vozit ćem se svojim čarobnim biciklom.Vozit ćem se na more.
Izgoriti ću na suncu.Zagrliti će me to sunce, zagrliti će me i poljubiti.
Baciti u mokru vodu...
I onda ćem leći na dno u vodu.I pokriti ću uši.Pokriti ću uši da mi riječi jako odzvanjaju.
I bit ćem dobra.Bit ćem jako dobra-nećem plakati.Nećem plakati dok me ribice budu papale...
Samo da ne bude ajkula.Ajkule su morski kauboji.


A onda ću polizati svoje prste od čokolade.Polizat ću svoje šokoladne prste i ugasiti pun mjesec.

<< Arhiva >>